SIA „Averoja” saviem korporatīvajiem klientiem nodrošina maksimāli ērtu apkalpošanas servisu komandējumu un darījumu braucienu organizēšanai ar iespēju klientam izmantot ceļojumu pārvaldības sistēmu – tiešsaistes programmu AeTM (Amadeus E-Travel Management) kvalitatīvai komandējumu un darījumu braucienu organizēšanai. Sistēma ir balstīta uz interneta bāzes un globālās rezervēšanas sistēmas Amadeus, nodrošinot dažādus korporatīvā segmenta komandējumu pārvaldības risinājumus. Šī sistēma ļauj katram lietotājam patstāvīgi plānot, rezervēt un iegādāties pakalpojumus avio, auto un viesnīcu rezervēšanas modulī. Sistēma paredz arī vairākus papildus pakalpojumus un ir ērta lietošanai klientam, kuram ir regulāri komandējumi vai darījumu braucieni.

AeTM sistēma SIA „Averoja” klientam nodrošina sekojošas priekšrocības un servisu:

  • Ērta un pārskatāma lietošanas vide;
  • Sistēma tiek pielāgota klienta vajadzībām, t.sk. konkrētai komandējumu plānošanas procedūrai;
  • Sistēmai ir vairāku pakāpju pieejas līmeņi;
  • Klienta darbinieka apmācība, uzsākot darbu AeTM sistēmā;
  • Bezmaksas piekļuve sistēmai klienta pilnvarotajai personai 24/7;
  • Iespēja apskatīt un salīdzināt cenas un lidojumu grafikus, ar mērķi maksimāli samazināt izmaksas;
  • Patstāvīgi veikt rezervācijas (rezervāciju var veikt gan par komandējumiem un darījumu braucieniem atbildīgās personas, gan paši darbinieki, kuri dodas komandējumā vai darījuma braucienā);
  • Iespēja atdefinēt korporatīvo profilu (informāciju par prioritātēm u.c.);
  • Iespēja patstāvīgi izveidot un papildināt darbinieku profilus, ievadot ceļotāja vārdu un uzvārdu, telefona numuru, lojalitātes karšu numurus u.c. informāciju;
  • Iespēja izvēlēties gan klasiskās, gan zemo izmaksu aviokompānijas;
  • Iespēja aviobiļetes neizpirkt rezervēšanas brīdī (izņemot zemo izmaksu aviokompānijām);
  • Rezervāciju tiešsaistes režīmā iespējams mainīt, atcelt, modificēt-pārrezervēt līdz izpirkšanas dienai (izņemot zemo izmaksu aviokompānijām);
  • Piekļuve tiešo piegādātāju cenām, aģentūras speciālajām un/vai līgumcenām, kā arī aģentūrai pieejamajām korporatīvajām cenām;
  • Rezervācijas apmaksas iespēja ar pēcapmaksu u.c. priekšrocības.

Uzsākot sadarbību, SIA „Averoja” iepazīstas ar klienta komandējumu un darījumu braucienu specifiku un procedūru, kā arī ar vēlamo apkalpošanas servisu, lai pēc iespējas ātrāk un veiksmīgāk varētu uzsākt klienta apkalpošanu, nodrošinot nepieciešamos tūrisma pakalpojumus atbilstoši klienta prasībām. Pēc nepieciešamības, katram klientam tiek nodrošināts pilns apkalpošanas serviss, tai skaitā t.sk. sistēmas administrēšana un sistēmas pielāgošana klienta vajadzībām.

SIA „Averoja” ir pieredze klientu apkalpošanā gan gadījumos, kad ceļojumu pārvaldības sistēmas licence pieder pašam klientam, gan gadījumos, kad sistēma tiek uzstādīta no SIA „Averoja” puses.